Monday, November 15, 2010

Layan x lagu cam ni?

Salam.. and Hi!

Ari ni enaz sakit gigi la... sebab baru lepas jumpa doktor gigi...Ntah ape yang di buat kat gigi ni... sakit...
Tapi ini bukan la penghalang enaz nak buat apa2 kan... Haaa, ni nak cite,dah la aku tengah sakit gigi, pastu der la sorang kwn aku nih dengan hati yang girang die kate nak dedicated lagu untuk aku... aku cakap dalam hati.... bagus tol kawan aku sorang ni... sekali die pasang lagu ini daaaaaa~~~





Aku rase makin sakit aku nyer gigi.... Bukan sebab lagu ni x sedap, tapi aku cam x ley je nak trima time aku tengah sakit2 ni.... Ke mungkin aku nih jiwa remaja sangat? cam geli jer.... dah tua kot aku.. haha
Tapi kalau parents aku dengar lagu nih,mesti dorang suke... Kalau pada generasi dulu lagu2 retro cam ni kompon di gilai oleh muda-mudi time tuh... Sekarang, lagu2 lebih kepada Pop, Jazz, Rap,Rnb and macam2 lagi la... Bagi aku music ni boleh memainkan peranan yang besar pada satu2 situasi...

Contoh nyer kan... time aku tengah sedey, aku akan cari lagu yang slow2... untuk bagi aku  tambah sedey ag... hahaha..(Kejam tol aku pada diri sendiri). bukan pe, bile aku dah start nagis aku nak nagis puas2... bia lepas semua, nak ngadu kat pakwe, tengah bengang ngan die, so aku nak ngadu kat sape ag? kat parents? malu aku.. haha, ha, so lagu la yang menjadi teman setia aku... cewah!Haa, cmtuh la...

Kadang2 kan kalau aku tiba2 dengar lagu yang memang lame gile aku x dengar, mesti aku akan teringat balik peristiwa yang lampau and terjadi mase lagu tu tgh popular, flash back kata omputih... korang penah x rase cmtuh?  Hmm....

Hujung minggu ni kawan aku nak tunang sape nak ikot g umah die? :P

No comments:

Post a Comment

Review Korang