Sunday, November 7, 2010

Blog yang sering dikunjungi dikala SUNYI- Part 2

Yuhuuuu....Assalamualaikum....

Ari nih si enaz wt per? hohoho... xder wat per... melainkan membesarkan badan...ishhh3.......korang? jgn ikot den okeh! xelok untuk kanak2.. haha.. ok2 nih aku nak sambung entry lepas, pasal blog yang aku suke usha time aku tengah bosan...

Before this aku dah bagi 2 KATEGORI
1. Blog yang bagi tips2 MAKE UP!
2. Blog yang boleh bagi release tension aku...

So........ untuk kategori yang ketiga...

Third:
Blog2 yang banyak sangat FANS! 

Sumpah aku cakap, dorang nih glamour... sebab diorang memang ramai sangat fans... page dorang kat FB boleh dikatakan melebihi 5000++ yang LIKE page tu... tu x termasuk orang yang follow dorang kat blog  masing2... Hmm bile koi nak jadi gitu ae? hahaha.... (mengenang nasib sendiri) Haiiippp. nak buat blog bukan untuk jadi glamour okeh!

so jom kite tgk .

1.


Wahhh... blog irine nih memang best untuk di baca, tiap hari kalau cik irine nih update blog memang aku bace punya la.... Irine nih dah banyak kali kuar surat khabar x silap aku...And die penah menjadi Cover Girl untuk majalah DARA,siri ke berapa aku xtau.. huhu.. sendiri check okeh.. Die sangat gojes!
 Entry yang best? Semua Best ...

okeh... Next!


2.


Okeh si cantik manis nih ade iras2 aku kan? hahaha... tidak2... die sangat la tercantik orang nyer... nak di banding kan ngan aku ?(T_T) huhuhu .... Tapi korang kn..... serius, aku x tipu... aku der persamaan ngan die... nak tau ape? haha... aku ngan die pakai BRACES... haaaaa. same x? same x? hehehe...
Beliau sekarang adalah seorang penuntut di Universiti Di Indonesia dalam jurusan MEDIC,bakal doktor tau ini olang,bukan calang2 tw... Educated person... aku nak tabik spring kuasa 50 boleh? hehehe...

Next..

Fourth
Blog pasal PHOTOGRAPHY

Aku bab2 gambar2 nih memang failed, dah la xreti nak tgk menu kat kamera tuh,pastu nak posing bile tangkap gambar xlain x bukan berdiri tegak cm tungul kayu la jawab nyer... hahaha... Aku ingat lagi bende nih jadi baru2 jer lagi... masa der open house Opis aku buat untuk celebrate RAYA... aku nih dengan hati yang ikhlas nak la tangkap kan gambar untuk somebody tuh... last2... aku xtau la nape aku tekan button DELETE ALL kat kamera tuh.... Mak aiiii... time tu tuhan jer la tau.... habis semua gambar dalam kamera tuh terdelete semua... Semua orang dah blame aku kan... tapi nak wt cmner... huhu... tu la aku rase nak blaja pegang kamera dengan orang yang mahir2 pasal kamera and yang paling tepat pandai nak tngkap gambar bg jadi cantik..... so aku memang suke tengok blog pasal photography nih... 

okeh jom tgk..

1.


Annas ni aku xtahu la... memang talented gile orang nyer... cmner ntah nak jadi cam die.... kreatif gile! (enaz ko jangan berangan okeh..) hehe...Penah jumpa annas nih mase study kat UiTM Jengka,tapi dah lama dah...  Gambar2 yang annas tangkap nih memang cantik2 n die sangat pandai edit.... Aku pon pandai tapi guna application PRINT kat komputer jer la.... hahaha... besa n kecik kan gambar.. tu sebab gambar2 aku semua x cantik... haisshhhhh...... 
p/s :Nanti nak khwin boley mintak annas tangkap kn gambar... hehehe... gatai kecik2 dah nak khwin... ;p...

Last but Not Least.
Blog Kawan2 aku..

Kawan aku sorang nih memang cantik orang nyer berasal dari Cameron, xlain xbukan ...Jeng jeng jeng
.
.
. hehe



ha... cntik x die? cantik kan..... Die student kat UiTM Shah Alam...nak ngorat? ha, x boleh... dah x available.. haha...~~

ok la...

Itu la die serba sedikit blog2 TOP 10 yang AKU suke tengok time aku bosan... sebenar nyer banyak lagi contoh nye : 

Blog dorang semua best... so korang nanti time bosan2 and time free boleh la tgk blog dorang, sumpah x bosan dah pas tuh... haha... kalau bosan gak g la wt keje berfaedah, g tanam bunga ke,hape2 la yang berfaedah... Jangan merempit sudah.... bukan per..... bahaya tw x merempit nih... Kang aku bagi ceramah sampai 3 hari x abis..haha... so pikir2 kan la yer..... 

 daa.....~~~

Motif? ntah aku xtau..... haha...

No comments:

Post a Comment

Review Korang